

Darrere de l'eslògan BIG LOVE hi ha un compromís de la marca amb el nostre planeta, amb els éssers humans, amb el progrés tecnològic i amb el creixement del fabricant de cotxes d'alta gamma.
Parc Samà a Cambrils, ha estat el lloc escollit per a la celebració de l´esdeveniment Mini.Mini és una marca que cuida especialment la seva imatge, amb vídeos molt elaborats tant a nivell imatge com a nivell de so. Per tant i per lògica, es requeria una pantalla capaç de visualitzar la qualitat i la nitidesa dels continguts de l'acte, amb una pantalla LED que servia de posterior d'escenari on poder visualitzar els PowerPoint dels/de les ponents i facilitar la interactuació amb aquesta, i on també podeu emetre els vídeos de l'esdeveniment.
“Pantalla capaç de visualitzar la qualitat dels continguts de marca"
En llogar una pantalla LED sorgeix el dubte que és el Pixel Pitch. Cal tenir en compte que la seva elecció influeix en la resolució i la qualitat d'imatge. El terme Pixel Pitch es refereix a la distància que hi ha entre leds. Per exemple, una pantalla de 4,8 o 2,6 es tradueix en 4,8 mil·límetres entre píxels o 2,6 mil·límetres entre píxels. Condiciona la seva elecció la distància de visualització per aconseguir un visionat òptim.
MD Miguel Diaz Serveis Audiovisuals lloga equips audiovisuals per a tot tipus d'esdeveniments, oferint producció tècnica i assessorament. Disposem del lloguer de pantalles LED de diferents formats i resolucions, tant interior com exterior, i oferim disseny amb la tecnologia més puntera.
Contacta'ns per a més informació!
Agencia/Cliente: Pasarela S.L.